Over DeBeweegFysio

Praktijk DeBeweegFysio heeft voor ogen, samen met u, er voor te zorgen dat bewegen prettig en normaal wordt en blijft. U heeft daarbij geen verwijsbrief van de huisarts nodig.

In geval van rug-, nek-, schouder-, elleboog-, pols-, hand-, heup-, knie-, enkel-, hoofdpijn, neurologische-, ademhalings-, diverse beweeg- en houdingsklachten zijn er diverse mogelijkheden om de klachten te bewerken, de pijn op te heffen en de normale beweeg-mogelijkheden terug te winnen of aan te passen zoals door:

• Behandeling met een optimale mix van (technische) handelingen
    • Dry Needling
    • Medical taping
    • Massage
    • Technische handelingen gericht op mobilisatie van gewrichten
    • Advies en coaching
    • Individuele (beweeg) begeleiding voor mensen met:
      • Overgewicht/Obesitas
      • COPD (Chronische bronchitis en longemfyseem)
      • Hart- en vaatziekten
      • Arthrose (Slijtage ziekte van de gewrichten)
      • Osteoporose (Botontkalking)
      • Postoperatieve trainingsbegeleiding
      • Leefstijladviezen op maat

Bij bovengenoemde technieken en behandelmogelijkheden wordt er altijd op holistische wijze naar uw probleem gekeken: U bent een mens en lichaam en geest zijn nu eenmaal sterk met elkaar verweven. Lichamelijke klachten kunnen invloed op uw welzijn en geest hebben, maar uw geest kan ook invloed op uw lichaam hebben. Uw fysiotherapeut kijkt naar beiden en zal u regelmatig van adviezen voorzien om de balans tussen lichaam en geest (terug) te vinden als dat nodig is.

Fysiotherapeut Jacqueline Grotenhuis is ingeschreven in het kwaliteitsregister van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie en beschikt over ruime ervaring. Daarnaast heeft de praktijk contracten met alle zorgverzekeraars, behalve VGZ. (vertegenwoordigd tevens: United Costumers, Unive Zorg, Zekur, UMC zorgeverzekering, IZA en IZZ).